Usein kysyttyjä kysymyksiä

1) Kuinka ilmoittaudun tapahtumaan paikan päällä?
Kaikkien on pitänyt ilmoittautua ennakkoon tapahtumaan. Löydät sisääntulon yhteydestä nimikorttisi (aakkostettu sukunimen mukaan). Tämä on ”rekisteröityminen” tapahtumaan. Mikäli kortti puuttuu, ota yhteys Infon henkilökuntaan.
2) Pitääkö luennoille ilmoittautua ennakkoon?
Luennoille ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. ”Pääsaliin” mahtuvat kaikki, mutta pienempiin saleihin mahtuu vain rajallinen määrä kuulijoita. Emme siis voi luvata ennakkoon, että kaikki halukkaat mahtuvat tiettyyn luentoon.
3) Mitä, jos en pääse paikalle?
Tapahtumaan osallistuminen on voitu peruuttaa peruutusehtojen mukaiseen päivämäärään mennessä. Peruuttaneen tilalle voi tulla henkilö. Hän voi tulla paikan päälle ja vaihtaa peruuttaneen henkilön nimikortin omalle nimelle. Katso tarkemmat ehdot ko. tapahtuman tiedoista.
4) Voiko tapahtumapaikalla ruokailla ja pitääkö ruokailu varata etukäteen?
Ruokailu tapahtumapaikalla on omakustanteinen ja siitä lähetämme ohjeet kaikille niille osallistujille joiden sähköpostiosoitteet meille on ilmoittautumisen yhteydessä annettu. Tämä tapahtuu n. kuukausi ennen tapahtumaa.
5) Lähetättekö pääsyliput postitse tai sähköpostitse?
Teemme kaikille osallistujille rintaan kiinnitettävät nimikortit, jotka noudetaan tapahtumaan saavuttaessa Globexin infopisteeltä. Nimikortit toimivat pääsylippuina tapahtumaan. Isoille ryhmille (vähintään 20 osallistujaa) voimme niin pyydettäessä postittaa nimikortit etukäteen.
6) Ilmoittauduin tapahtumaan jo kolme kuukautta sitten enkä vielä ole saanut laskua. Milloin lasku tulee?
Laskutus alkaa n. kuukausi ennen tapahtumaa. Lasku toimitetaan ilmoittautumisen yhteydessä annettuun laskutusosoitteeseen.
7) Ilmoitin itseni ja 7 muuta osallistujaa tapahtumaanne joskus syksyllä. Nyt en muista keitä olen ilmoittanut – mistä löydän tämän tiedon?
Ilmoittautuessasi tapahtumaan sait siitä vahvistuksen sähköpostiisi. Tämä vahvistus näkyy Saapuneet-kansiossa, lähettäjänä Kehittyvä Vanhustyö tai Varhaiskasvattaja, tapahtumasta riippuen. Mikäli et enää löydä vahvistusta, voit tiedustella asiaa sähköpostitse diane@globex.fi.